EASTEND.PL / SNEAKER & STREETWEAR
Wysłano.

  • ZWROT / REKLAMACJA

    Tutaj znajdziesz szczegółowe informacje o tym, jak dokonać zwrotu bądź reklamacji zakupionych u nas rzeczy.

    • Czy mogę dokonać zwrotu zakupionego towaru?

      Jak najbardziej. W naszym sklepie masz możliwość dokonania zwrotu towaru w ciągu aż 365 dni od dnia otrzymania paczki (pamiętaj tylko, że buty nie mogą nosić żadnych śladów użytkowania). Co więcej – jest to całkowicie darmowe. Poniżej znajdziesz instrukcje, jak to zrobić.

    • Jeżeli masz utworzone indywidualne konto klienta

      Zaloguj się w zakładce „Moje konto”. W zakładce Moje konto zobaczysz zrealizowane zamówienia, wybierz to, które chcesz zmodyfikować i w rozwijalnym pasku wybierz odpowiednią opcję („zwrot”, „reklamacja”).

      Preferowaną formą dostarczenia paczki jest darmowa usługa DHL (odbiór przez kuriera lub dostarczenie do punktu). Jeżeli chcesz zwrócić paczkę osobiście bądź przesłać pocztą, należy wybrać opcję „Inne”. Jeżeli zwracasz produkt, napisz z jakiego powodu.

      Jeżeli odsyłasz produkt do reklamacji, podaj datę wystąpienia wady (w przybliżeniu) oraz opisz ją nam. Postaraj się, aby opis wady był możliwie jak najdokładniejszy. Na koniec kliknij przycisk „Chcę wysłać wybrane produkty”.

      Gdy wybierzesz opcję wysyłki DHL, strona sklepu przełączy się na formularz firmy DHL. Na tej stronie należy podać podstawowe dane dotyczące przesyłki i zdecydować czy paczka ma być odebrana przez kuriera, czy dostarczysz ją osobiście do punktu DHL. Na stronie DHL znajduje się również mapka z dostępnymi punktami i ich godzinami pracy. Istotne jest to, aby w podanym miejscu był ktoś (Ty lub zaufana osoba), która będzie poinformowana o całej sprawie i będzie mogła przekazać paczkę kurierowi. Towar musi być spakowany i gotowy do wysyłki.

      To wszystko! Przebieg całego procesu można śledzić za pomocą swojego konta.

    • Jeżeli nie masz indywidualnego konta klienta.

      Jeżeli nie posiadasz konta klienta, wypełnij formularz na stronie DHL, paczka może zostać odebrana przez kuriera lub możesz dostarczyć ją do wybranego punktu DHL. W formularzu podaj:

      - imię i nazwisko;
      - numer zamówienia, jeśli jest Ci znany; - informację jaki towar zwracasz/reklamujesz;
      - telefon kontaktowy.

      Do odesłanego produktu do reklamacji należy dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony formularz reklamacyjny, który znajdziesz [tutaj].
      Do odesłanego produktu do zwrotu należy dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony formularz odstąpienia od umowy, który znajdziesz [tutaj].

      W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z naszym działem obsługi posprzedażnej reklamacje@eastend.pl.